BIJO - Reklamacje
Reklamacje
Zasady reklamacji produktów na bijo.sklep.pl:
- bijo.pl zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi produktów wolnych od wad, a w przypadku wszelkich wad produktów zamówionych za pośrednictwem www.bijo.sklep.pl, Sklep ponosi ustawową odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, wynikającą z art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U.2016.380 j.t. z późn. zm.).
- Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych na www.bijo.sklep.pl, jak również przebiegu realizacji zamówienia należy składać e-mailem na adres: sklep@bijo.pl lub telefonicznie : +48 22 547 07 06.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu, bądź szczegółowy opis wady odesłanych produktów.
- W przypadku dokonania zwrotu towarów zakupionych podczas akcji promocyjnych, gdzie dostawa do klienta nie wiązała się z żadną opłatą, koszty przesyłki zwrotnej będą ustalane na podstawie cennika firmy kurierskiej, dokładnych informacji co do wysokości opłat udzieli każdorazowo Dział Obsługi Klienta po wcześniejszym kontakcie mailowym pod adresem sklep@bijo.pl.
- Sklep zastrzega sobie prawo do żądania przesłania zdjęć produktów podlegających reklamacji.
- Rozpatrzenie reklamacji odbywa się nie później niż 14 dni roboczych od momentu otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. www.bijo.sklep.pl ma obowiązek poinformować Klienta niezwłocznie o ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- zwroty reklamacyjne należy przesyłać na adres BIJO Sp. z o.o., ul. Olimpijska 25, 02-636 Warszawa
- Klientowi przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów, opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
Newsletter