BIJO - Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BIJO.SKLEP.PL
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) normuje wszelkie sprawy związane z korzystaniem z serwisu Bijo.sklep.pl (zwanego dalej „Sklepem”).
- BIJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w 00-844 Warszawie przy ul. Grzybowskiej, nr 80/82, lok. 700 może w każdym czasie zmienić Regulamin, przez udostępnienie jego nowej wersji. Zmiana obowiązuje od pierwszego dnia po dniu zastąpienia starego Regulaminu nowym. Sklep ma obowiązek powiadomienia o zmianie regulaminu, zamieszczając odpowiednią informację w sekcji strony: regulamin.
- Kwestie nie zawarte w niniejszym regulaminie regulują: Ustawa o prawach konsumenta (ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. Poz. 827)) oraz Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.))
- Niniejszy Regulamin może zostać ściągnięty jako plik PDF, zapisany i wydrukowany.*
Zakupy w sklepie:
- W sklepie zamówienia może dokonać każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zwana dalej Klientem.
- Klient zobowiązany jest do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
Składanie zamówień i zakup produktów umieszczonych na www.bijo.sklep.pl
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Dokonując zamówienia na konkretne produkty w sklepie bijo.sklep.pl, zawierana jest Umowa sprzedaży. Jest to umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy firmą BIJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w 00-844 Warszawie przy ul. Grzybowskiej, nr 80/82, lok. 700, NIP 5272773204, a Klientem. Umowa jest zawierana poprzez platformę sklepu internetowego, dostępną pod adresem www.bijo.sklep.pl
- Na www.bijo.sklep.pl umowy zawierane są wyłącznie w języku polskim.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Kliknięcie przycisku „potwierdź zamówienie” powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie zamówienia potwierdzamy drogą mailową bezpośrednio po wysłaniu przez Klienta zamówienia.
- Zawarcie wiążącej umowy następuje wraz z otrzymaniem przez Klienta potwierdzenia zamówienia.
- Przy składaniu zamówienia Klient ma obowiązek zapoznania się z treścią regulaminu i zaakceptowanie jej. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Umowa sprzedaży dochodzi do skutku po cenach, które obowiązywały w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. W pozostałym zakresie Sklep może swobodnie zmieniać ceny.
Dostawa
- Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Zamówienia są realizowane na terenie Polski.
- Klient ma możliwość wyboru sposobu dostawy produktów. Wybierając daną opcję dostawy, Klient ma obowiązek pokrycia jej kosztów, które zostają doliczane do kosztów zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską lub przez odbiór osobisty. Koszty dostawy są dokładnie określone tutaj
- Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 10 dni roboczych w zależności od wyboru opcji dostawy, licząc od dnia opłacenia przez Klienta Zamówienia. W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Płatności
- Ceny Towarów podane są w polskich złotych (PLN). Ceny zawierają wszystkie podatki i cła.
- Klient ma możliwość uiszczenia należności:
- a) przelewem na numer konta bankowego 44 1090 1883 0000 0001 3321 8510
- b) płatnością w systemie PayU, przelew bankowy, za pobraniem
- W przypadku każdego zamówienia, bijo.sklep.pl zastrzega sobie prawo nieoferowania niektórych rodzajów płatności i zaoferowania innych. Akceptujemy jedynie płatności dokonywane z kont bankowych prowadzonych w granicach Unii Europejskiej (UE). Wszelkie koszty transakcji finansowych ponosi Klient.
Prawo odstąpienia od umowy
- Każdy Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować firmę BIJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w 00-844 Warszawie przy ul. Grzybowskiej, nr 80/82, lok. 700, telefon: +48 22 547 07 06, e-mail: sklep@bijo.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, Klient powinien wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient zobowiązany jest do odesłania produktu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Sklep, w sytuacji odstąpienia od umowy, zobowiązuje się do zwrotu przekazanej należności za zamówione produkty w taki sam sposób, w jaki została ona dokonana przez klienta. Jednocześnie Sklep nie zwraca pieniędzy poprzez przekazy realizowane przez Pocztę Polską.
- Sklep zachowuje prawo do odmowy przyjęcia zwrotu produktu w przypadku, gdy jest on niekompletny bądź uszkodzony.
- Odwołania oraz towary podlegające zwrotowi prosimy kierować na adres:
BIJO Sp. z o.o., ul. Olimpijska 25, 02-636 Warszawa
- W przypadku dokonania zwrotu towarów zakupionych podczas akcji promocyjnych, gdzie dostawa do klienta nie wiązała się z żadną opłatą, koszty przesyłki zwrotnej będą ustalane na podstawie cennika firmy kurierskiej, dokładnych informacji co do wysokości opłat udzieli każdorazowo Dział Obsługi Klienta po wcześniejszym kontakcie mailowym pod adresem sklep@bijo.pl.
Reklamacje:
- https://bijo.sklep.pl/reklamacje/ zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi produktów wolnych od wad.
- W przypadku wszelkich wad produktów zamówionych za pośrednictwem bijo.sklep.pl, Sklep ponosi ustawową odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, wynikającą z art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U.2016.380 j.t. z późn. zm.).
- Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych na bijo.sklep.pl, jak również przebiegu realizacji zamówienia należy składać e-mailem na adres: sklep@bijo.pl lub telefonicznie : +48 22 547 07 06.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wymagania podesłania zdjęć produktów podlegających reklamacji.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu, bądź szczegółowy opis wady odesłanych produktów.
- Rozpatrzenie reklamacji odbywa się nie później niż 14 dni roboczych od momentu otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. bijo.sklep.pl ma obowiązek poinformować Klienta niezwłocznie o ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- zwroty reklamacyjne należy przesyłać na adres BIJO Sp. z o.o., ul. Olimpijska 25, 02-636 Warszawa
- Klientowi przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów, opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
Newsletter